07.12.2010 20:53

Uznávaný aj zatracovaný.

Dôvody prečo ľudia začínajú svoje vlastné podnikanie môžu byť rôzne.

Jedna skupina ľudí chce robiť prácu, ktorú miluje, druhú najpočetnejšiu skupinu tvoria ľudia, ktorí chcú byť sami sebe šéfom. S tým úzko súvisí flexibilná pracovná doba a viac času pre svoju rodinu, ktoré sú často uvádzané ako ďalšie dôvody. Ľudia, ktorí našli odvahu a pustili sa neľahkou cestou vlastného podnikania často však zisťujú že toho času majú ešte menej ako predtým. Sú síce sami šéfom ale často aj sekretárkou, skladníkom či vodičom. Klobúk dolu pred ľuďmi, ktorí takouto cestou takpovediac „z ničoho“ dokázali vybudovať úspešné podnikanie.

 

Ďalšou možnosťou, ktorá v súčasných podmienkach naberá na sile je sieťový marketing. Jedni ho vychvaľujú, druhí nenávidia, ale on jednoducho existuje. Venuje sa mu viac ako 60 miliónov ľudí v 170 krajinách sveta. Sieťový marketing ako model podnikania sám o sebe nie je dobrý ani zlý. Elektrinu používame všetci, vieme že poháňa motory ale môže aj zabiť. Záleží ako ju využívame. Tak je to i so sieťovým marketingom. Ak spoločnosť poskytuje kvalitné produkty alebo služby, distribútori sú za svoje úsilie spravodlivo odmeňovaní,  je to spôsob ako získať extra príjem a zvýšiť svoju životnú úroveň. Bohužiaľ, ako väčšinu vynálezov aj sieťový marketing niektorí jednotlivci zneužívajú. Bola by škoda z tohto dôvodu sa obrátiť chrbtom celému odvetviu sieťového marketingu.

 

 

—————

Späť