04.11.2010 07:20

Šesť až deväť mesiacov ...

 

Myslíte že je to dlhé obdobie? Áno, súhlasím s vami, je to veľmi relatívne. Aj keď minúta má stále 60 sekúnd niekedy sa zdá nekonečne dlhá, naproti tomu pri dobrej zábave sme odrazu prekvapení, že už je čas ísť domov. Včera som počúval záznam z pondelkového webinára nášho tímu, aby som priblížil tie najdôležitejšie informácie aj tým, ktorí nemali čas sa pripojiť. Večer mi písanie akosi nešlo, ... ako  vtesnať viac ako hodinový záznam na jednu stranu, ako priblížiť to nadšenie ľudí, zaujíma ľudí 15 percentný nárast obratu v mesiaci október ? ... a množstvo iných otázok mi vírilo hlavou. Ráno býva múdrejšie večera, hovorí staré príslovie. Naozaj dnes ráno mi  rezonovala iba jedna myšlienka, veta ktorú povedal Marc Schenkel: „tých z vás, ktorí sú teraz na správnom mieste, ktorí sú ochotní venovať svojmu podnikaniu šesť až deväť mesiacov tvrdej práce, tých čaká príjem, ktorý zmení ich život.“

Poznám ľudí, ktorí poctivo pracovali celý svoj život, napriek tomu  veľa svojich snov uložili na regál do škatule s názvom „toto si nemôžem dovoliť“.  Možno práve preto sa mi šesť až deväť mesiacov tvrdej práce nezdá veľa. Možno práve preto som sa rozhodol, že nebudem sprostredkovávať myšlienky a atmosféru, ktorú môžete zažiť ak prídete na stretnutie s Marc Schenkelom, spolumajiteľom spoločnosti Xyngular . Príďte v pondelok 8. novembra o 18.00 do hotela Dixon v Banskej Bystrici.

 „Nemám čas“ – argument, s ktorým sa stretám denne.  Natíska sa otázka: „ ak dnes nemám  hodinu času, koľko ho budem mať o pol roka,  o rok?“

                                                               steve

—————

Späť