10.10.2010 13:27

Je lepšie mieriť na mesiac ...

Kniha Najväčší obchodník na svete, ktorú napísal Og Mandino,  je jedna z najinšpiratívnejších kníh aké som čítal. 

„Nikdy sa nebudem starať o to, že moje ciele sú vysoké, ... nie je lepšie namieriť svoj šíp na mesiac a zasiahnuť len orla, než zacieliť  na orla a trafiť len skalu?“   hovorí  Háfid, hlavná postava príbehu. Otázka i odpoveď skrytá v tejto vete je jednoznačná. Vždy je lepšie si stanoviť vyššie ciele, ktoré človeka skutočne motivujú.

Túto zásadu sa snažím uplatňovať vo svojom živote. Keď som sa v máji tohto roku rozhodol, že konečne sa zbavím batohu nepotrebných kíl, mal som 121 kilogramov a 125 cm v páse. Prelomiť magickú 100 kg hranicu smerom nadol a dostať sa na 98 bol veľmi odvážny ciel. Krok za krokom sa  k nemu blížim , dnes som dosiahol 109 kg , teda  mínus 12 kilo a mínus 7 cm v páse.  To sú iba čísla, ale prílev energie, pocit pohody a nová chuť do života sa číslami vyjadriť nedá.  Prajem každému, kto chce a potrebuje v živote zmenu v živote nech sa mu darí.

                                                       

                                                                           steve

—————

Späť