30.12.2010 20:16

História a budúcnosť.

Rok 2010 sa onedlho stane históriou. Históriu môžeme hodnotiť, môžeme sa z nej poučiť ale nemôžeme  ju zmeniť. Nech bol aký bol, o pár hodín sa s ním rozlúčime. Mnohí z nás sa na chvíľku zastavia a obzrú sa,  spomínajú a hodnotia .  Aj ja som sa na dnešnej prechádzke v mrazivom tichu prírody zamyslel na tým, aký bol tento rok pre mňa. Bol plný zmien, udalostí a zážitkov. Podarilo sa nám s priateľmi rozbehnúť nové podnikanie, ktoré je potenciálom úspechu pre ten rok budúci.  Tejto zimy som po viac ako desiatich rokoch postavil znovu na bežky, pretože sa mi podarilo zbaviť sa 17 kilogramov a nadobudnúť  späť kondíciu, ktorá  bola zahrabaná niekde pod nánosom výhovoriek.

Je toho dosť čo hodnotím kladne,  za čo som vďačný, ale najväčšiu radosť mám zo svojich blízkych, z množstva priateľov, z tých „starých“ ale i tých ktorí pribudli v tomto roku. Áno, nie všetko sa podarilo.  Prijímam to tak ako sa to stalo, malo to tak byť. Buď to nebolo dôležité, alebo neúspech bol príležitosťou učiť sa a posunúť sa ďalej. Ďalej, tak aby budúcnosť bola ešte  lepšia.

Prajeme si to všetci. Priania  a stisky rúk na ulici, mailové správy či sociálne siete internetu. Prajeme si šťastie, zdravie, lásku, peniaze, alebo jednoducho všetko najlepšie v novom roku.

Myslím si, že tieto priania ak sú naozaj úprimné majú v sebe obrovskú pozitívnu energiu. Aj ja sa pridávam  a prajem vám všetko najlepšie v novom roku. Prajem aby sa vám splnili tie najkrajšie sny. Prajem aby ste si vychutnali každý okamih  vášho života, pretože len ten vám patrí celý. Minulosť je história a budúcnosť je tajomstvo.

Tešte sa i z  maličkostí každodenného života. V zdraví  si užite aj rozlúčku so starým rokom a uvítanie toho nového.

 

 

—————

Späť