24.09.2010 05:10

Chudneme na cestách...

                          

Americké   veľkomesto   nie   je možno práve tým najlepším miestom pre  reguláciu  hmotnosti.        

Zo  všetkých  strán sa  na  vás usmieva    pizza,   burger  či   buritos.   Skutočne  v    Chicagu sa

miešajú všetky chute a kuchyne sveta.  Fast food,   pizzeriu    či bufet nájdete  na každom  kroku.

Lákavá  reklama,    dráždivé vône a  čarovné  slovíčko „free“ . Skutočne často dostávate k   vašej

objednávke niečo navyše ... zadarmo nápoj  ...“french fries“ (hranolky) či tradičné  donuts“ (šišky).

Vízia  môjho  cieľa  mi pomáhala  odolať  všetkým   týmto   pokušeniam.           Na druhej strane v

obchodoch i reštauráciách nájdete množstvo  potravín  a  jedál, ktoré môžeme spokojne  položiť

do košíka zdravej výživy.    Takže znova prichádzame k tomu,  že je to otázka voľby. 

 

 

Dobrý  dojem  vo  mne       vyvolala   skutočnosť, že   bežec  v    trenírkach uprostred

ruchu   veľkomesta nevzbudil  žiaden údiv či pohoršenie.  Okrem toho je k dispozícii

množstvo parkov či   cyklistických  trás. Takže aj taký pohybu chtivý jedinec ako ja si

nájde miesto na to aby sa venoval svojej pohybovej aktivite. Okrem toho sme sa

snažilivo svojom voľnom čase nahradiť  dopravné prostriedky  chôdzou.  Niekedy to

bolo  celkom zábavné.  Chlapca, ktorého som sa pýtal ako  ďaleko je  pošta asi    

vôbec nenapadlo, že  chceme  ísť pešo a tak sa z  desiatich minút  stala hodina. 

Podstatnéčo chcem povedať je, že nie sú rozhodujúce okolnosti, ale náš postoj k nim.

Okrem   toho   som mal     možnosť        počas              môjho        pobytu   zúčastniť sa 

vynikajúcej prednášky  odborníka  z oblasti výživy,    ktorý okrem  odborných  vedomostí  

       vlastnú skúsenosť s problémom,    ktorý trápi   značnú časť populácie.       

Určite sa  chcem    tieto informácie  chcem s  vami  podeliť čo  najskôr.

Nájdete ich na mojom blogu, ale FB profile mojej skupiny „Držíme palce...“

Pozdravujem všetkých, ktorí mi držia palce.

                                                                                                                                                  steve

—————

Späť