28.08.2010 09:20

Bez stresov a hladovania!

Tí, ktorí ma poznajú vedia, že s nadbytočnými kilami som žil veľmi dlhú dobu. Vyskúšal som množstvo diét, vrátane „tukožravej“  polievky a všetko to bolo nanič. Iba zbytočné stresy. Preto som hľadal spôsob, ako sa s obezitou vysporiadať bez stresu a hladovania.

Našiel som recept, je pomerne jednoduchý. „Človek je produktom svojich myšlienok“.  Preto je potrebná zmena myslenia, staré, zlé vzorce správania, ktoré máme uložené v podvedomí, nahradiť postupne novými.  Uznávam, že chutné jedlo môže byť potešením, ale nemalo by byť našim jediným potešením, aby sme na mysleli stále. Okrem toho sa treba zbaviť myšlienky, že všetko zdravé musí byť nechutné a naopak. Nemusíte od rána do večera obžúvať mrkvu a brokolicu ak vám nechutí . Je mnoho iných  výživných, zdravých potravín a jedál. Ale nechcem písať kuchársku knihu. Ďalšia vec, je potrebné zaviesť do stravovania určitú pravidelnosť. Ak sa neviete zbaviť presvedčenia, že vaša účasť na fungovaní tohto sveta vám nedovolí nájsť si pravidelný čas na jedlo, radšej  sa do chudnutia nepúšťajte.

Ja som si postupne svoj program nastavil tak,  že dodržiavam tieto hlavné zásady:

-          jem päťkrát denne – tri hlavné jedlá, z ktorých jedno tvorí výživný koktail, okrem toho malá desiata a olovrant. Tento systém zabezpečí človeku dostatočnú energiu, nenúti ho hladovať a telo nemá tendenciu vytvárať zbytočné zásoby.

-          pijem dostatočné množstvo tekutín (cca 0,5 litra na každých 15 kg hmotnosti čo je u mňa asi 3 litre) Pozor najlepšia je voda, potom čaje a minerálka. Nie pivo, sladené sýtené nápoje a káva. Pitný režim zabezpečí aj vyplavovanie toxických látok, ktoré pri spaľovaní nadbytočných tukov vznikajú.

-          vylúčil som zo stravy výrobky z bielej múky a bielu ryžu. V obmedzenom množstve som ich nahradil celozrnnými výrobkami a naturálnou ryžou.

-           výber jedál som prispôsobil tak, že sa vyhýbam tukom a cukrom, uhľohydráty konzumujem do 14 – 15 hodiny, potom už len proteíny a zeleninu

-           pohyb, pohyb, pohyb – do svojho programu som zaradil aeróbny tréning  6 krát do týždňa v rozsahu 45 až 60 minút. Ja som si vybral „power walking“, (rýchla chôdza)je nenáročný na vybavenie a nie som obmedzený časom a priestorom.

-           užívam výživové doplnky Xyngular

Pri doplnkoch sa trochu zdržím. Ľudia často čakajú na jednu veľkú zázračnú pilulku ktorú zjedia a „zbohom guľaté bruško“! Je mi ľúto, ale takú som zatiaľ nenašiel. Poznám , ale výborné produkty Xyngular, ktoré naozaj  fungujú.

Moja hmotnosť na začiatku roka 2010 sa stále hýbala v rozmedzí 121 – 123 kilogramov. Tak tomu bolo aj začiatkom mája . Vtedy som odštartoval svoj program ( nie diétu)

Xyngular Global Blend (zmes)   2 polievkové lyžice - ráno

Xyng                                             1 tobolka ráno                        1 popoludní          

            3 krát do týždňa rýchla chôdza 45-50 min

 Týmto jednoduchým spôsobom som znížil za dva mesiace hmotnosť zo 123 kg na 118 kg.

 10. júla som pridal k môjmu úsiliu produkt Core 4 od spoločnosti Xyngular. Moje rýchle prechádzky som absolvoval už 4 až 5 krát do týždňa.

 Výsledok je     jasný,  dnes keď píšem tieto riadky, som zas o 7 kíl ľahší a v páse som stratil 9 centimetrov. To všetko za sedem týždňov!

 Je to úžasný pocit.

            Posúďte  sami či vám to stojí za to? Ak áno tak sa pridajte!                                                                                                                                                                                                                                                                                                            steve

 

 

—————

Späť